2010. március 15., hétfő

Vergődés

Épp alkotói válság van. Magamról kéne írnom. Vagyis egy olyan fogalomról, ami engem is jellemez.

Hogyan tegyem, hogy ne legyek öntelt? Ne spirituális gőgnek látszódjék, az ami csak önismeret, nem nagyképűségként kommunikálódjon, ami csak önérzet.

Hogyan lehet a tiszta érzéseket szavakba önteni?

Mi van akkor ha nem a mondanivaló jelenik bennem, hanem annak az érzete?

Hol a szótár?

Nem annyira virágterápiás történet, bár "kezelem", kúrálom magamat is, mert most igazán nagy szükségem van az esszenciák segítő erejére. Minél előbbre vagyok a könyvben, annál inkább érzem a hiányosságait.

MÁS: írjatok, hogy mi az ami érdekelne benneteket? Kérdezhettek bármit, legfeljebb nem tudom a választ, de majd megkeressük együtt:-)

Ha van valami "kártyás" kérdés, azt is várom. Ha nem publikus, akkor jeligével kérdezzetek :-)

pusszantós szép napot.


PS: nagyon kiver benneteket a víz, ha a családotok épp nagyon nem mutat semmilyen típusú érdeklődést azok iránt a dolgok iránt, amik épp meghatározzák az életeteket?

10 megjegyzés:

  1. Kicsit. Elkezdtem a blogomat, lassan kerek 1 hónapja és még egy bejegyzést sem olvastak belőle... Nekem fontos és ez a lényeg.És én megpróbálok odafigyelni arra, ami nekik fontos. Olvastál Csíkszentmihályi Mihályt? Ajánlom.

    VálaszTörlés
  2. Ja és megismertem viszont már új embereket, akiket érdekel. Vagy a blog, vagy én :)
    Megengeded, hogy ideírjam a címét?

    VálaszTörlés
  3. Persze nyugodtan:-) Nagyon tetszik:-)

    hogyan oldottad meg, hogy egy ugyanazon kép marad mindig a legelső. na szépen körbe kínlódtam ezt a mondatot :-)

    azt az ágyat, szobát elfogadnám :-)

    VálaszTörlés
  4. Klein Kingának üzenem, hogy kapja be! Mi az, hogy a családodat nem érdekli a blogod? Én már nem is számítok?
    Egyébként még én sem olvastam Csíkszentmihályit. De szerepel a listámon. :P

    VálaszTörlés
  5. Na de Sea!!! Családtagok nem gyilkolhatják, és kapathatnak be mindenféléket egymással nyilvánosan!!! Arra ott az otthon, édes otthon!!!!

    Legalább is nekünk annak idején ezt mondta a lelkipásztorunk. No azért kissé cizelláltabban:-) és a bekapni nem szerepelt benne:-)

    Klein Kinga!! Megvédtelek, épp most karatéjoztam le egyet Dórinak :-)

    VálaszTörlés
  6. Vegyük úgy, hogy most a levegőbe lőttem egyet!
    Akkor.
    1.@N. Krisztina: Nekem más sablonom van, nem tudom a tiéd milyen, abban van ilyen lehetőség, hogy a fejlécben képet helyezzek el.
    2. @Sea: A kapja be, nem biztos hogy bántás, de ezt most nem bogoznám tovább itt. Bocsánatot kérek, igazad van. A szűkebb, 4 tagú családomra gondoltam csak. Egyébként pont ma jutott ez magamtól eszembe és az hogy be fogom kommentelni, hogy tévedtem, de megelőztél.
    3. @N. Krisztina: Köszönöm, nem bántott:)

    VálaszTörlés
  7. :-) én is a szűk "femilit" értettem a család alatt. Nem a teljes cosa nostrát :-)

    És természetesen imádjuk, meg minden, a nekünk a legjobbakat :-) kóstoltatni akaró tesókat- van nekem is 3 :-)

    VálaszTörlés
  8. Úgy látom sikerült a kép. Jól illik ide. Akkor most ideírom a blogom címét, amit engedélyeztél 4 kommenttel ezelőtt.
    http://szobakilatassal.blogspot.com/
    És ha tetszik,ez bárkinek szól, lehet föliratkozni rendszeres olvasónak és terjeszteni, köszi.

    VálaszTörlés