2010. március 6., szombat

Nézőpontok, avagy az Északi sarkponton állva minden valamilyen módon délre van :-)


Egyszer olvastam egy cikket, vagy talán egy videón láttam, amelyben valaki, azt taglalta, hogy amióta ő Bach virágterápiával kezeli magát, azóta az édesanyja sokkal kellemesebb ember lett. Egyetlen gyógyszert, terápiás módot sem szedhetünk, használhatunk mások helyett! Mi van akkor, ha csak az ő hozzáállása változott és látta másnak a világot, illetve a benne lévő belső valóság változott és ennek következményeként a külső is át alakult? Belülről, magunkból indulnak a dolgok. Ha ismerem magam, ha igazán szembe merek nézni magammal, nem érhetnek nagy meglepetések, nem mondhatom, hogy erre igazán nem számítottam. Ismerem magam = vállalom a felelősséget. Ismerd meg önmagad! Semmi nincs körülöttünk véletlenül. A bensőnkben zajló folyamatok képződnek le fizikai helyzetekké. Az én édesanyám is más lett, sőt nagyjából az egész világom. Vagy én változtam? És a perspektíva ahonnét a világot nézem? Most is azok az emberek, tulajdonságok kerülnek a rezgésterembe, akiket vonzok, és akik engem vonzanak. Mégis van egy minőségi változás. A mostani helyzet jó. Egyensúlyban van. Adok és kapok. Rajtam múlott. Csakis rajtam.

3 megjegyzés:

  1. Publikálnod kellene az írásaid!!!
    A grafikusod meg nyüstölni kellene hogy ninnél több ehez hasonló munkát adjon ki a kezéből ;-)

    VálaszTörlés
  2. :-) aranyos. Éppen azt teszem, lentebb a sorozathős bejegyzésben van 3 link- na pont ott :-)

    VálaszTörlés
  3. Én az utóbbi pár évben pszichodráma segítségével próbálom megismerni önmagam. De még mindig tudok magamnak meglepetéseket okozni. De az igaz, hogy most már ezek nem érnek annyira váratlanul. :D :D :D

    VálaszTörlés