2010. március 21., vasárnap

Hajnali fénytörések

Mire felteszem ezt a postot, addigra bőven nem hajnal lesz. De akkor kezdődött:-)

Örömmel ébredtem. Ez nem annyira ritka állapot, de mostanában nem is sűrű vendég nálam ez az érzés, buta emberek szorgalmas munkájának köszönhetően.

Tegnap este egy nagyon régi, az életemet huzamosabb ideig meghatározó barátom hagyta, hogy megtaláljam. Este annyira euforikus érzés töltött el, hogy nem is tudtam megválaszolni a levelét. Igaz aludni sem hagyott:-)

Fél ötkor ideültem, és sikerült levelet írnom neki, és nem egy konténert ráborítanom az elmúlt évek történetecskéiből, és nagy eseményeiből. Egészen büszke vagyok magamra, hogy mértékkel, 2500 karakterrel beértem, írtam:-)


Szeretek reggel írni. Egyrészt még nem terheli le a lelkemet a napi bulvár:-) másrészt a reggeli fények,hangok nekem, rám mindig katartikus hatással bírnak. Minden reggelem egyfajta feltámadás, újra kezdés, és a tegnap már bőven és nagyon a múlté. Születni is igyekeztem viszonylag időben:-) Bár ha egyszer addig alszom- óra szerint (7.40), akkor a család aggódik, hogy beteg vagyok.

Neeeem , nem is:-) végre nyugodtan alszanak. Nem üti veri senki elmebeteg módon a klaviaturát. Állítólag, ha ezt így folytatom vesznek nekem valami érintő képernyős valami izés stb-t, mert hangosabb a gépelésem, mint amikor beszélek, pedig az is egy szép orgánummal működik, és főleg ércesen zengően :-) Igaz beszéd közben -többnyire- nem gépelek, fordítva viszont szoktam működni...Ha mondom jobban értem:-) Mert azért az sem mellékes, hogy legalább én értsem, amit leírok:-)

Szóval reggel, fények, hangok, ízek és rengeteg gondolat, gondolat-érzés, gondolat-csíra. És le kell fordítanom szavakká. Örülök, hogy a világ legszebb nyelvét bírom, és sajnálom, hogy nem elég. Egyszerűen nem képes minden érzetet, gondolatot kifejezni. Vagy, ha igen, akkor nem biztos, hogy más is érti, ÚGY érti.

Boldog vagyok.

ÉRTITEK? :-D Kívánom nektek, hogy értsétek, és főként nagyon érezzétek.
Ez egy tökéletes pillanat,
Ha nem figyelsz, észrevétlenül marad.(Unique)

Ez most más, de a MÁS-egyebekben elfér :-) Lélekcetli. Van ilyen is.

A kép: a kertemben, udvaromban vannak :-)A maflák betévedtek:-)

1 megjegyzés:

  1. Talán nem is baj, hogy nem tudunk minden gondolatot, érzést, sugallatot pontosan szavakba önteni és körülírni. :-)
    Az én ablakomból minden este gyönyörű naplementék láthatók. Már gondoltam rá, hogy egyszer lefényképezem. De aztán eszembe jutott, hogy a fotón ez a gyönyörű, percenként változó égi csoda biztos csak valami giccsnek látszódna...

    VálaszTörlés