2010. március 24., szerda

Érnek a körök

Tényleg érik kívül-belül!

Nem rég kérdeztem egy portálon, egy kedves, és pontos asztrológustól két-három dolgot: "

Kedves Renáta! Nagy változatosságot én sem kínálok, az eddigi kérdésekhez képest :-) 1968.....ban születtem Komáromban. Az anyagi helyzetem javulását mi akadályozza, jön-e pozitív változás, illetve végre megélek-e a hivatásomból? vagy csak tévút, amit hivatásnak gondolok. Nem azonos a jelenlegi munkámmal :-) Szeretnék író-tanácsadóként dolgozni. Ez eddig szűkebb körben ment, igen jó eredményekkel. Jó vagyok, de nem tudom elég jó-e. Köszönöm a válaszát

Mire ezt kaptam:

Kedves Krisztina! Az írás mindenképp jó irány, minél mélyebb és sok benne a lelki pszichés megközelítés, annál sikeresebb lehet. Remek érzéke van az íráshoz. Igazán jelentős fordulat jövőre látszik, de már május vége-június eleje mindenképp fordulatot jelez. Úgy látom, hogy az írás révén változik a személyisége, és ez még inkább segíti a most folyó változásokat. Figyelje meg az összefüggéseket a témákkal, amikről ír, miért találtak "magára". Remélem érti mire gondolok. Anyagiak terén egyelőre még ez az év bizonytalan, június-szeptember lehet egy fellendülés. Összességében pénz karmája van, ami az egyik legnehezebb életfeladata. Azt jelenti, hogy sokkal több erőfeszítést kell tennie, mint másoknak ezen a területen. Fel kell vállalnia egy vezető szerepet, hogy legyen pénze. Sok sikert kívánok! Üdv."

No hát érik:-) Közben azért teszem hozzá a magamét, és biztos, ami biztos írom a könyvet. Munka nélkül, nincs szüret, és szüreti bál :-) és főleg nem finom must :-)ami évek múltán a további munka során egyszer csak jó bor, majd még később értékes óbor lesz :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése