2010. május 16., vasárnap

Judy Nero- mi kell a féfinek:-) ő biztos tudja

Hűűű kicsit előítélet szagú a cím, a biztos tudja...Mindenesetre képet, szolidat csatolok, de legalábbis szolidra alakított-vágottat:-)
"Sokan azt mondják, a férfi szívéhez a gyomrán keresztül vezet az út. Azért ez nem teljesen igaz... vagy te elhiszed, hogy valóban elég a legfinomabb rakott krumpli, hogy sokáig jól érezze magát a társaságunkban a teremtés koronája?
Nem is gondolnánk mennyi apróság, van, ami boldoggá tehet egy férfit.

1. Persze az alap, hogy mindig legyünk csinosak és kívánatosak, de… Soha ne legyünk unalmasak!

2. Ha sikerül nem csak szeretőként, hanem barátként vagy szlenggel élve haverként beférkőzni a férfi bűvkörébe, nyert ügyünk van!

3. A nő, aki hárpiaként rátelepszik a párjára és minden mozdulatára féltékeny és egyfolytában a párján, lógna az elveszett! Hagyjuk meg a teret a párunknak!

4. Ne induljunk ki mindig abból, hogy bárhova megy ott meg fog csalni! Ha valaki meg akar csalni valakit, akkor meg is teszi! Ne kémkedjünk és turkáljunk a partnerünk telefonjában! Legyünk egyenrangú partnerek mindenben, de próbáljunk megmaradni a védtelen őzgidának, hogy érezze szükségünk, van a védelmére!

5. Ne hurrogjuk le, ha valami okosat próbál mondani (olyanról, amiről fogalma sincsen), hallgassuk végig és dicsérjük meg!

6. Ha észrevesszük, hogy megbámul egy másik nőt… ne rendezzünk jelenetet! Jegyezzük meg, hogy pl. ugye milyen csinos volt az a hölgy drágám, én is észrevettem! Meg fogják látni a hatás, nem marad el! A férfi vagy leszokik, erről vagy elmondja, hogy számára csak Ön a tökéletes!

7. Tiszteljük a dolgokat, amiket szeret!

8. Ne szidjuk, ha számunkra nem megfelelő a hobbija. Ha pl. motorozni szeret, dicsérjük meg milyen szép a motorja és Ő is milyen, jól mutat rajta. Esetleg tartsunk vele egy-két motor túrán. Ha az autókat szereti vagy a focit, néha vegyünk neki egy-egy sportújságot vagy autós magazint! Higgyék el madarat, lehet vele fogatni majd!

9. Kérdezzük meg, hogyan tetszünk neki. Milyen hajjal és milyen ruhában. Tegyünk a kedvére ebben is.

10. Ne szidjuk a legjobb barátját, még akkor sem, ha egy kanál vízben megfojtanánk! Érdeklődjünk hogyléte felől. Esetleg invitáljuk meg közös programra partnerével! Jobb jóban lenni a legjobb haverral! Sosem lehet tudni!

Ez csak pár dolog. Tudom sokuk a fejét fogja, hogy minek kéne mindig a nőnek „megalázkodni”. Próbáljuk meg a megalázkodás helyett az együttműködést meglátni e folyamatban. De attól, hogy megpróbálunk úgymond a „legjobb fej” feleség vagy barátnő lenni, hidd el, a kapcsolatunk ettől virágozni fog és a párunknak sosem kell majd más!

Sokan esnek abba a hibába, hogy a férfit halálra szekálják. Mindenikek vannak rossz és jó tulajdonságai! De ezzel együtt kell szeretni a másikat!

Még egy apró dolog! Mindig beszéljünk arról, hogy az előző kapcsolatai miért értek véget! Most arról az esetről beszélünk, ahol Ő dobta a partnerét. Sokat tanulhatunk a másik nő hibáiból! Ne kövessük el azokat!

És persze ne felejtsük el abba, hogy mi kell a férfinek, azért beleszámít a világ legjobb csirkepörköltje!

Judy Nero"

Hát gondoltam megválaszolom, pedig ezeket a baromságokat pont ki szoktam hagyni, de ez akkora magas labda... meg na néha nekem is kell egy kis piszkálódás, különben túl tökéletes vagyok. Vagyis nem is, én sem vagyok tökéletes, mert pl a hiba kimaradt belőlem :-) Na akkor jöjjön a kommentem:-)

"és biztos, hogy Judy Nero tudja ezt a legjobban??

Valamit talán a többiek is tudnak:-) Pl akik több 10 éve élnek együtt, tényleg többnyire boldogan, vagy akik szintén harmonikusan a köztük lévő, társadalmilag megvetendően kezelt korkülönbségük ellenére. Ott is tudhatnak valamit- a nők is, de tán a férfi "szakasz" is :-)

Amúgy engem spec pont nem érdekel az az előző kapcsolata(i)... egy életet, 19 évet éltem egy ember mellett, ott sem érdekelt- a közbeniek jobban zavartak:-). Vége lett, most 5-ik éve vagyok egy másik ember társa. És most ezt élvezem. De, hogy miért lett vége az elődökkel, pont nem érdekel, mivel nagyon is más vagyok , ahogy bárki a többiekhez képest, tehát még az úgynevezett azonos hibát is másként követem, követi el mindenki:-)

A fenti 10parancsolatban leírtak szerint éltem, és lelépett a férj egy ilyen cikkírója típusú lánnyal, mert ő igazán tudta, hogy mi kell egy férfinak. Én azóta boldogan élek (igaz volt vagy egy évnyi kishalál)szóval boldogan élek, egy igazi görög isten és japán szamuráj keverékével :-) aki a fene és ő tudja miért, de egyszerűen már 5 éve imád- ja igen holnap 5 éve, hogy félévnyi levelezés után először találkoztunk:-).

Az exem meg azóta keresi az igazit, aki tudja, hogy mi kell egy "pasinak" :-)Igaz közben egy újabb feleség mellett- mellől :-)

No kb ennyi. Amúgy is furcsa, ha átlag csajoknak, nem éppen átlagos életet élők osztják az észt. Mint amikor egy egy kőgazdag, beszól az átlag honpolgárnak, hogy mit sirámol a számlák miatt, gondolkodjon pozitívan :-)

No pá, remélem nem másztam senki pici lelkébe. cupp aranyoskáim:-)"

Aztán azért egy cseppnyi bürökpoharas békülés :-)


"Judy! remélem nincs harag! Itthon meglehetősen jól ismerik a vitriolos hangnememet:-)
Amúgy szoktam volt hangoztatni, hogy kár álszerénykedni. Ma aki boldogul, valamilyen módon strihel:-) no ezt természetesen ne értsd magadra és szószerint.

Ki a testét, ki a lelkét és van aki az eszét árulja.... Én azért valahogy mindig inkább a brain sex-et részesítettem pénzkereset címén előnyben:-)

Szóval kezeld kérlek az én kommentemet is annak, ami. Egy jó propagandának a cikkedhez:-)"


Ma reggel ilyenem volt:-)Meg amúgy is mindig felspanol, ha olyan valakik szakértenek egy témát, akik olyanok az esethez, mint sünben a dauer.... :-)

1 megjegyzés:

  1. Tulkép valamiben igaza van Judynak, és valamiben nincs.
    Például, hogy ne szekáljuk a pasit. De régen rossz, ha ezt magyarázni kell. És vonatkoztassuk mindenkire: senkit se szekáljunk, se gyereket, se barátot, se kollégát stb.
    Ugyancsak minek figyelmeztetni, hogy ne turkáljunk a másik telefonjában. Asszem ez alap. Én az exszemmel való 14 évnyi együttélés alatt sosem tettem. És szerintem nem is csalt meg sosem. Nálunk más volt a probléma. :P
    És természetesen jó, ha szeretjük / tiszteljük egymás barátait. De azt erősen kétlem, hogy ha nem így lenne, akkor csakazértis meg kellene hívnom...
    És én sosem kérdeztem ki, hogy mitől lett vége az előzővel. De a sok tartalmas beszélgetés alatt azért volt, hogy szó esett erről. Remélem okultam is belőle. :D
    No, röviden ennyi jutott eszembe, de a téma kimeríthetetlen. :-)

    VálaszTörlés