2010. február 1., hétfő

új irány


Rég nem írtam bejegyzést. sajnálatos, és megbocsájthatatlan. így nem is mentegetőzöm :-)
Rengeteg dolog történt velem az utóbbi félévben. Munka minden mennyiségben, változások. A terápia maradt, a társaság cserélődött.

Azt hiszem sokan megtapasztalták már életük során milyen is az amikor valaki nagyon "odateszi magát", aztán amikor az eredményekben kéne osztozni, hirtelen házon kívül találják magukat. Nos ez történt az életemben is. Egy vergődő, ám de amúgy hasznos dolgot képviselő cégben segédkeztem. Mindaddig, amíg eredményt nem produkáltam. Onnét úgy gondolta a vezetés, hogy a továbbiakban egyedül is boldogulnak :-)

Ígéretben nem volt hiány a szükség idején. Úgy is fogalmazhatnék, hogy a semmiből igencsak ment az osztás, amikor valami lett, akkor már nagyon nem akaródzott.

Ennek ellenére nem bántam meg. Rengeteget tanultam. Épp itt volt az ideje :-)

A blog mostantól megint él. Kicsit kötetlenebb lesz. Nem lesz felette cenzúra. Igazán komoly eddig sem volt, de most még az is kimarad.

Jó szemezgetést. És az új hangnemhez értő füleket kívánok:

Üdv: Kriszta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése