2010. február 7., vasárnap

miért pont?


Most jött el az ideje. Mármint, hogy megindokoljam, miért pont a virágterápia.

Találkozásom a virágokkal már nagyon régre tehető. Anyai nagymamám értett a gyógyfüvekhez, gyógynövényekhez, gyógyító „mágiákhoz” és talán az ő kezében találkoztam először esszenciával is. Bár nem a klasszikus Bach virágterápia értelmében vett esszenciákról volt szó, mégis azok voltak a szerei: rezgéseket hordozó hétköznapi csodák, amiket oly nagy hittel tudott elkészíteni.

A rezgések a varázsszó. Jómagam előbb ébredtem rá saját finom energia rendszerem működő képességére, mint más természeti csodára. Pontosabban kicsit fordítva ébredtem a finom anyagi világ létezésének tudatára. Magyarán hamarabb éreztem meg a gyógyító érintés lényegét, mint ahogy a kívülről jövő jelzések erre irányítottak volna. Ezért aztán kissé ellen is álltam a "szereknek", a szerekkel történő kezelések alkalmazásának. Még ideológiát is gyártottam hozzá: ha működik az energia, akkor mi szükség bármilyen beadandó "ez meg az"-ra. Tulajdonképpen semmi és mégis kell.

Az energetikai gyógyításnak sok akadálya lehet, de a legfőbb, ha a "páciens" nem ad rá engedélyt. Ez történhet direkt módon, amikor nemet mond, de történhet indirekt módon, amikor verbálisan igent, de mentálisan nemet mond. Egy virágesszencia "szedésével" minden szinten igent mond a magát kezelni akaró.

A virágesszenciák lényege: rezgésen alapuló terápiás módszer. Információt tartalmaz minden egyes esszencia, amelyet úgynevezett rezgés formájában ad tovább a "beteg" szervezetnek. Nem árt tisztázni a betegség értelmezését sem! A betegség akár az egészségtől való eltérés. Az egészség = EGÉSZ-ség. Azaz egység, önmagunkkal,a központunkkal, a teljességgel. Az esszenciák az eltérést segítenek kompenzálni, az egészet, az egységet állítják vissza, és ezzel az egészséget.

Visszatérve az energetikai gyógyításra: az esszenciák az információ hordozásával, illetve azok rezgésekben való továbbításával hasonlóképpen működnek, mint amikor valakit energizálunk. Ott is azt igyekszünk elérni, hogy a saját etalonnak tekintett középpontjához visszaálljon a páciens minden szinten. Egyensúlyba kerüljön. Ezt a törekvést támogatják az esszenciák, ezért választottam segítőimnek ezeket a szereket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése